Aktualitások

Mi volt 2017 legkreatívabb reklámmegoldása?
Ahogy a korábbi években megszokhattátok, idén is...
2017 legnagyobb reklámbukásai
Idén sem maradtunk megbotránkoztató, morbid és...
Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit
Milyen a jó hirdetés? Mindig is fontosnak számított...

Tudta-e?

Hogy a Facebook-on fent vagyunk? Igen.

Az oldal tetején lévő kis 'facebook' ikonra kattintva azonnal meg is talál minket! Találkozzunk a Facebook-on is!

 

Márkák és arcaik

„Van az a pénz!” – Szabó Győző és a Blikk

Szabó Győző szerint egy színész vékony jégen táncol bizonyos reklámszerepekkel. A Blikknek mégis sikerült meggyőznie őt, aki már ötödik éve a bulvárlap arcaként él a köztudatban. A hírhedt lap évekig éldegélt a „Van képünk hozzá!” szlogenű kampányával, amikor 2009 elején gondoltak egyet, és egy hiteles celeb reklámarcot kívántak soraikba állítani.

A Blikk és Szabó Győző kapcsolata nem volt szerelem első látásra, sőt, embert próbáló feladatnak bizonyult a színész megnyerése, aki úgy fogalmazott, „meg kellett törniük” őt. Egy videóinterjúban részletesebben mesélt együttműködésük kezdeteiről, okairól és mikéntjéről.

Elmondása szerint már korábban is óvakodott a reklámoktól (csak egy-két kampányban lehetett felfedezni), hiszen rendkívül veszélyes terepnek tartja ezt egy művész- és színészember számára a „ciki” és „gagyi” kisfilmek burjánzása miatt. Ezt a Blikk jól tudta, ám mégsem adta fel, hiszen meggyőződése volt, hogy Győző végül be fogja adni a derekát. Hosszas egyezkedést követően ez így is történt. A színész először is látni kívánta a reklámhadjárat minden egyes lépését és szavát, tudni akarta mibe is vág bele. Saját kreatív ötleteit is hozzátéve végül úgy döntött, nincs olyan pont, amiért ne vállalná el. Továbbá megjegyezte: „Sajnos van az a pénz, amiért meg tudnak valakit vásárolni.” A Blikknek ez meg is volt hozzá, ám az összegről egyikük sem kívánt nyilatkozni.

Az azóta több filmmorzsát is elhintő Blikk-kampányban Szabó Győző társául többen is szegődtek, hol egy nagyszájú kisfiú, hol egy kutya vagy egy medve. A bulvárlap szlogenjét is leváltotta a „Mindenhez van közünk.” mondatra, amely a kontextust figyelembe véve frappánsnak is mondható. A kreatívot egyébként a Carbon készítette, a médiatervet pedig az MM&B ügynökség állította össze:

A színész az egyik reklámfilmben még egy kutyával is hajlandó volt beszélgetésbe elegyedni:



A kampány televíziós, internetes és nyomtatott felületeken egyaránt fut, ám utóbbi kivitelezésével Szabó Győző mint képzett grafikus nem volt teljesen elégedett. Ennek ellenére a valószínűsíthetően borsos fizetésnek köszönhetően természetesen hajlandó volt szemet hunyni az ügy felett.

Szövetségük azóta is tart, bár a színész hűsége nem maradt teljesen makulátlan. 2011-ben arcát adta még a Budapest Bank promóciójához is, amelyben megcsillogtathatta színészi tehetségét is, hiszen különböző karaktereket kellett megformálnia:

Szabó Győző látszólag igyekszik távol tartani magát a celebségtől, ám emellett nagyon ügyesen (ki)használja a médiát. Ez legutóbbi nagysikerű dobásánál, könyve megjelenésénél is megfigyelhető volt. Nagy port kavart ugyanis drogos múltjáról beszámoló vallomásos regénye, amelyet nem szeretné, ha a „tizenöt perces celebek könyvei” közé sorolnának. Ezt kiválóan megtervezett marketinggel vezette fel, gondosan ügyelt irományának reklámjára, amelyet megfelelően elő is készített megrendítő beismeréseivel a televízió képernyőjén, és a rádió hullámhosszain egyaránt. Nem kétség tehát, a színész jól ellavírozik a média vizein, különösen ha reklámokról, és a Blikkről van szó.
 

Szili Eszter


Forrás: Reklámipar

Facebook
rollup banner, standard rollup, premium rollup, X, L és I alakú bannerek, kínáló pult, promóciós pult, kóstoltató pult, sajtófal, popup, zászlók, beachflag, megállító tábla, plakát, prospektustartó, kiállítási eszközök, kiállítási installációk, standard POS eszközök, eladáshelyi reklámeszközök, promóciós eszközök, mobil displayek, hordozható prezentációs eszközök, információs pult, digitális nyomtatás
© 2012. Bee Display.