Aktualitások

Mi volt 2017 legkreatívabb reklámmegoldása?
Ahogy a korábbi években megszokhattátok, idén is...
2017 legnagyobb reklámbukásai
Idén sem maradtunk megbotránkoztató, morbid és...
Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit
Milyen a jó hirdetés? Mindig is fontosnak számított...

Tudta-e?

A bambusz bannereink alapanyaga a távol-keleti bambuszültetvényekről származik. A bambuszok a pázsitfűfélék családjába tartozó évelő, örökzöld növények. Több mint 1000 fajuk ismert. Fő előfordulási helyük Északkelet-Ázsiától Délkelet-Ázsián át egészen Északkelet-Ausztráliáig terjed. ...

 

800 millió személyre szóló HP Indigo címke a Coca-Cola kampányában

A HP digitális nyomdagépei három hónapig napi 24 órában üzemelve értek el rekord teljesítményt.

10 dolog, amire figyelned kell, egy külföldi kiállítás alkalmával

Egy külföldi kiállítás a kiállító szemszögéből. Nehézségek, praktikák, sikerek, melyek jellemezték a projektet, a kivitelezést.

Neked is egy Coca-Cola!

A Coca-Cola idén nyáron a szokásos logót kereszt- és becenevekre cseréli. Rövid kérdezz-felelek a Coca-Cola hazai, márkákért felelős kommunikációs vezetőjével.

Az egységes megjelenés fontos, mégsem sikerül betartani

Az arculatilag egységes megjelenés hiányosságai égető problémaként jelentkeznek a vállalati dokumentumok esetében – mutat rá a BKF Marketing Intézetének és az Arculat és Identitás című könyv kiadójának közös kutatása.

Vizuális prostitúció vagy csak erős gerilla?

Itt az újabb „hóbort” (bár a kérdéskör kényes erkölcsi megítélhetősége miatt a hóbort kifejezés talán túlontúl megengedő): japán lányok százai bocsátják áruba testüket, illetve testük egy darabját.

Wayne Rooney mint designer

A Bonhams február 20-án tartandó árverésén kerül kiállításra a Manchester United, illetve az angol válogatott csatára által tervezett motor. A bevétel a dán KidsAid alapítványhoz kerül majd.

Óriásnyuszit a Hősök terére!

Magyarországon csak nagyon ritkán találkozhatunk közterületi rekláminstallációkkal, míg külföldön a reklámszakma előszeretettel használja ezt a hirdetési formát. Papp-Váry Árpád marketing szakértő szerint ötletekben itthon sincs hiány...

A 2013-as év színe

A PANTONE név világszerte elismert szaktekintély a színek világában. Az 1962-ben alakult cég, egy világszerte elismert szín szabványrendszert fejlesztett ki, amelyet nem csak a nyomdatechnológia, de a lakberendezés, az építészet és a divat világa is egyaránt ismer, elismer és használ.

Óriásplakátokban rejlő lehetőségek

Az elektronikus médiumok megjelenésével kétségessé vált a nyomtatott reklámok eredményessége, ám az mégsem mondott csődöt, sőt, továbbra is hatékonynak bizonyul. Külföldön már meglátták az óriásplakát egyéb, kiaknázatlan lehetőségeit.

Ezt érte el a közösségi média idén

Nem kérdés, a közösségi média életünknek egyre nagyobb részére hatással van már. Folyamatosan emelkedő elérések, olyan apró betűs részek, amelyet még elolvasni sem lehet, SKYNET szintű uralomátvétel? Merre tartunk, mit értünk el idén. Egy kis számvetés…

rollup banner, standard rollup, premium rollup, X, L és I alakú bannerek, kínáló pult, promóciós pult, kóstoltató pult, sajtófal, popup, zászlók, beachflag, megállító tábla, plakát, prospektustartó, kiállítási eszközök, kiállítási installációk, standard POS eszközök, eladáshelyi reklámeszközök, promóciós eszközök, mobil displayek, hordozható prezentációs eszközök, információs pult, digitális nyomtatás
© 2012. Bee Display.