Aktualitások

Mi volt 2017 legkreatívabb reklámmegoldása?
Ahogy a korábbi években megszokhattátok, idén is...
2017 legnagyobb reklámbukásai
Idén sem maradtunk megbotránkoztató, morbid és...
Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit
Milyen a jó hirdetés? Mindig is fontosnak számított...

Tudta-e?

Webáruházzal erősít a Tesco.

A Tesco is ráeszmélt az internetes eladás adta előnyökre. Már lehet is regisztrálni az áruház-lánc magyarországi internetes áruházába. Ez azt jelenti, hogy belátható közelségbe került a Tesco Online Bevásárlás nevű szolgáltatás elindulása. Több üzletlánc bejelentette, hogy idén indítja el online boltját, ez pedig a netes vásárlás elterjedését, és az árak csökkenését hozhatja magával.

 

2017 legnagyobb reklámbukásai

Idén sem maradtunk megbotránkoztató, morbid és visszás képsorok nélkül. A kreatívipar és a reklámszakma egyik legszínvonalasabb újságja az Adweek összegyűjtötte az év legnagyobb kudarcait.

„Mindig csodálkozom amikor megnézek egy különösen rossz reklámot, hogy hogyan mehetett ez át egy kreatívcsapaton, illetve a márka szakértőin...” – kezdődik a szaklap cikke, amely összegyűjtötte 2017 legbizarrabb, legelszomorítóbb, leghomályosabb munkáit.

https://www.mediapiac.com/marketing/2017-legnagyobb-reklambukasai/113357/

Facebook
rollup banner, standard rollup, premium rollup, X, L és I alakú bannerek, kínáló pult, promóciós pult, kóstoltató pult, sajtófal, popup, zászlók, beachflag, megállító tábla, plakát, prospektustartó, kiállítási eszközök, kiállítási installációk, standard POS eszközök, eladáshelyi reklámeszközök, promóciós eszközök, mobil displayek, hordozható prezentációs eszközök, információs pult, digitális nyomtatás
© 2012. Bee Display.