Aktualitások

Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit
Milyen a jó hirdetés? Mindig is fontosnak számított...
Ön szerint milyen ízű a piros?
Csomagolásformákról és színekről készített...
Márkák és arcaik
„Van az a pénz!” – Szabó Győző és a Blikk

Tudta-e?

Webáruházzal erősít a Tesco.

A Tesco is ráeszmélt az internetes eladás adta előnyökre. Már lehet is regisztrálni az áruház-lánc magyarországi internetes áruházába. Ez azt jelenti, hogy belátható közelségbe került a Tesco Online Bevásárlás nevű szolgáltatás elindulása. Több üzletlánc bejelentette, hogy idén indítja el online boltját, ez pedig a netes vásárlás elterjedését, és az árak csökkenését hozhatja magával.

 

rollup banner, standard rollup, premium rollup, X, L és I alakú bannerek, kínáló pult, promóciós pult, kóstoltató pult, sajtófal, popup, zászlók, beachflag, megállító tábla, plakát, prospektustartó, kiállítási eszközök, kiállítási installációk, standard POS eszközök, eladáshelyi reklámeszközök, promóciós eszközök, mobil displayek, hordozható prezentációs eszközök, információs pult, digitális nyomtatás
© 2012. Bee Display.