Gyógyszerkommunikációs konferencia
Kreatív kommunikáció és médiahasználat a gyógyszeriparban.
Hogyan léphet ki megszokott medréből a gyógyszerforgalmazó cégek kommunikációja? Milyen eszközök segíthetik a fogyasztók minél relevánsabb elérését? Milyen innovatív megoldások, ötletek segíthetik elő a gyógyszerkommunikációt a piacon?
Többek között a feltett kérdésekre is válaszokat kaphattunk a 2011. február 24-én, az Experidance Rendezvényközpontban megrendezett Gyógyszerkommunikációs konferencián, ahol ismét a Professional Publishing Kft. (kreatív online) rendezvényeszköz támogatói voltunk.
Az előadók hangsúlyosan emelték ki a BTL és az online marketing szerepét a vény nélkül kapható gyógyszerkészítmények kommunikációja esetén, de bizonyos előadások kifejezetten a B2B gyógyszer kommunikáció innovatív ötleteit tárták fel a hallgatóság felé.
A konferencia tematikája itt elérhető!
Facebook