Vizuális prostitúció vagy csak erős gerilla?
Itt az újabb „hóbort” (bár a kérdéskör kényes erkölcsi megítélhetősége miatt a hóbort kifejezés talán túlontúl megengedő): japán lányok százai bocsátják áruba testüket, illetve testük egy darabját.
Egy japán reklámügynökség fejéből pattant ki az ötlet: pénzt ajánlanak olyan lányoknak, akik hajlandóak a combjukat reklámfelületként értékesíteni. Az elgondolás némileg szexista, viszont úgy látszik, jövedelmező. 2012 novemberére 1300 lány regisztrálta magát a kezdeményezés oldalán, számuk azóta is növekszik.
.jpg)
Fotó:Velvet.hu
A jelentkezésnek azért vannak bizonyos feltételei: olyan lányok jelentkezhetnek, akik elmúltak már 18 évesek, és minimum húsz ismerősük van valamilyen közösségi oldalon. Ezen kívül a békebeli „rágós tetováláshoz” hasonló reklámmatricát legalább nyolc órán keresztül viselniük kell, és ezt a közösségi oldalakon közzétett fotókkal bizonyítani. Mindezen feltételek teljesülése esetén a vállalkozó szellemű lányok egy nap alatt nagyjából 26500 forintnak megfelelő összeget kereshetnek meg.

Fotó: Velvet.hu
Más dolguk ezen kívül nincs, csak hogy minél rövidebb szoknyát húzzanak a reggeli készülődéskor, hiszen így érvényesülhet legjobban a reklám (és nyilván így vonzza legjobban a tekinteteket).
Ezt a bizonyos reklámcéget szerződtette le egyébként a Green Day együttes is, akik új albumukat reklámozzák ily módon Japánban.
Baranyi Réka
Forrás: reklámipar.hu
Facebook